Praktische informatie.
Wachtlijst
Op dit moment is er een wachttijd van ongeveer 4 - 6 weken.
Hoe werkt het:
- Een eerste intakegesprek zal plaatsvinden om je worstelingen te verkennen, we krijgen helder waar de kern ligt en wat jou kan helpen. Als blijkt dat het om een bepaalde reden niet de optimale match is voor wat je nodig hebt, hoef je voor deze sessie niet te betalen. Gaat we wel verder met een traject, dan nemen we de kosten van deze sessie mee in het traject. Na de eerste intake is er vaak een tweede intakegesprek.
- Vragenlijsten bij de start van het traject
Om een goed beeld te krijgen van jouw situatie, vraag ik je om bij de start enkele vragenlijsten in te vullen. Dit helpt ons om samen gericht aan de slag te gaan.
- Behandeling
De behandeling bestaat uit online sessies of face-to-face gesprekken in mijn praktijk in
’s-Hertogenbosch. Indien passend, kunnen we ook gebruik maken van een digitaal
E-healthprogramma ter ondersteuning.
- Vragenlijsten gedurende het traject
Tijdens het traject vullen we op een aantal momenten tussentijdse vragenlijsten in. Zo houden we zicht op je voortgang en kunnen we het proces waar nodig bijsturen, zodat de behandeling optimaal aansluit bij jouw behoeften.
Kosten sessies
Een sessie duurt 50 minuten en kost €125. De sessies worden niet vergoed door de zorgverzekering, je hebt ook geen verwijsbrief van de huisarts nodig. Doordat het niet vergoed wordt kunnen we de therapie vormgeven zoals het echt bij jou past. Aanmelden kan eenvoudig via het contactformulier of door mij rechtstreeks te bellen of te appen.
Wijzigen/afspraken van sessie
Als je een afspraak wilt wijzigen of annuleren, laat het me dan zo spoedig mogelijk weten - uiterlijk 24 werkuren van tevoren - via e-mail of WhatsApp. Door tijdig af te melden, geef je iemand anders de kans om gebruik te maken van die plek.
Bij een niet tijdige annulering of als je niet komt opdagen (no-show), wordt - ongeacht de reden - het volledige sessiebedrag van €125 in rekening gebracht.
Privacy
Gegevens ingevuld via het contactformulier slaan we enkel op binnen onze klantenbeheer om u terug te contacten. We maken geen gebruik van tracking.
Klachtenregeling
Mocht u ontevreden zijn over de behandeling, wil ik u vragen om dit met mij te bespreken. Mochten we
er samen niet uitkomen, dan kunt u gebruik maken van de klachten- en geschillenregeling van de beroepsvereniging NIP, via nip@klachtencompany.nl. Het klachtenformulier kunt u hier vinden:
Contact
Tel: 06-16475296
Mail: info@praktijkpathtowholeness.nl
Behandellocaties:
Ma-Di-Vr:
Sluisweg 200
5237 MZ 's-Hertogenbosch
Donderdagen:
Praktijk de Vesting
Burchtplein 2
5256 EA Heusden


